Hoe beroep doen op de sociale dienst ?
Wenst u individuele of persoonlijke hulp aarzel dan niet om via mail of telefonisch één van de maatschappelijk assistenten te contacteren.
Wenst u gebruik te maken van de collectieve voordelen, ga dan naar onze pagina “Premies en voordelen”.
Hulp en voordelen voor personeel in actieve dienst
Naast de individuele of persoonlijke hulp kan u ook genieten van bepaalde premies en voordelen, die u terug vindt in deze rubriek, die zich uitsluitend richt tot de doelgroep “personeel in actieve dienst”.
Lees meerHulp en voordelen voor gepensioneerden
Naast de individuele of persoonlijke hulp kan u ook genieten van bepaalde premies en voordelen, die u terug vindt in deze rubriek, die zich uitsluitend richt tot de doelgroep “gepensioneerden”.
Lees meer
VZW
De Sociale Dienst heeft als doel het bevorderen van het welzijn van het personeel zowel persoonlijk als professioneel . Dit gebeurt door een aangepaste hulpverlening op ieders maat. De hulpverlening kan diverse vormen aannemen: ze kan bv. van financiële, materiële, psychologische, juridische en administratieve aard zijn. Binnen de doelstellingen van de Sociale Dienst is het geven van informatie en het doorverwijzen naar andere bevoegde diensten en instanties een belangrijk onderdeel.
Volgende problemen kunnen in aanmerking komen:
Administratieve problemen, persoonlijke relatieproblemen (echtscheiding, opvoeding…), professionele relatieproblemen (met collega’s, verantwoordelijken…), verslavingsproblemen (alcohol, drugs,..), financiële problemen (overmatige schuldenlast,…), gezondheidsproblemen (ziekten, psychische problemen…)